Olen täysin laiminlyönyt blogipäivitykset, huomasin. Vuosi on jo puolessavälissä. Vuoden alussa päätin, etten ostaisi tänä vuonna uusia lankoja ennenkuin varastot ovat selvästi vähentyneet. Kirpputorejakin olen vältellyt, koska niistä niin helposti lähtee mukaan edullisia lankoja.

 Tammikuussa tein ystävälleni kirjoneulepaidan. Sitä varten jouduin ostamaan muutaman kerän, osa langoista löytyi varastoistani.

Lankojen määrä vähenee hitaasti mutta varmasti. Olen neulonut monet sukat, tässä kuvia joistakin niistä, osa on jo uusilla käyttäjillään, enkä huomannut ottaa kuvia niistä.

Kaikki nämä on tehty hamsteroimistani langoista. Eri laatuisten ja erivahvuisten lankojen loppuja ja yhdenvärisiä lankoja olen yhdistellyt Mary Oljen ohjeen mukaisiin kirjokintaisiin, malli Lavansaaresta. Muitakin malleja aion vielä tehdä, mutta tämä malli viehättää minua, sekä on helppo kutoa vaikka TV:n ääressä sitten kun kuviokerran oppii.

Näitä on kuvaamisen jälkeen valmistunut muutama pari lisää, laittelen niistäkin kuvia kunhan tulee napsaistua sellainen. Sääntönä olen yhdistelemisessä pitänyt, että langan pitää olla konepestävää ja n. 2,5 tai 3:n puikoilla kudottavaa yhden tai kaksinkertaisena.

Näiden lisäksi ahersin taas alkuvuoden eri kokoisia siililapasia ja -sukkia väkerrellen.